Често задавани въпроси (FAQ)

?
Кога ще получа пратката ?

Econt:

До офис - един работен ден.

До адрес - 1-2 работни дни.

Speedy:

До офис - 1-2 работни дни.

До адрес - 1-5 работни дни.

Важно! Доставката зависят от графика на съответното населено място!

Всички пратки се изпращат след потвърждение на поръчката (освем ако НЕ е краят на работния ден и кориерската фирма не работи!)

?
Как мога да върна или заменя стока ?

Можете да върнете поръчката/стоката/ в 14 дневен срок или при несъответствие или дефект при доставката! Ако това което е пристигнало при Вас не отговаря на вашите очаквания или има дефект върнете пратката! Доставката се заплаща от клиента!

?
Незнам как да поръчам.

Ако изпитвате затруднение или не сте сигурни дали ще направите правилно поръчка ?

 - Просто ни прозвънете на официалния телефон или ни пишете на support@bonissimo.bg и ще получите мигновенна помош от наша страна!

 Важно: Ще бъде още по бързо ако ни дадете точен продуктов код който се намира в страницата на продукта.

 Пример: "Кат. номер: 0000" 

?
Как мога да платя ?

Плащането става по един начин и това е наложен платеж - тоест при получаването на пратката вие имате право на преглед и тест след като го направите заплащате пратката + доставката на кориера който ви доставя пратката!

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас